gatuci lezzetleri

Share |

11 Aralık 2009 Cuma

BERNA 'NIN KEKİ


Bu akşam canım arkadaşım Bernoşlardaydık.Kek yapmak için beni beklemiş, ben yanaşmayınca o yaptı. Hem de çok güzel yaptı.Herkesten tam not aldı.Mustafa'nın heykelleriyle de (biri konumuza çok uygundu) kekin resmini çektik. Berna'ya bir kez daha ellerine sağlık diyorum.



Bu kekin malzemeleri gül kekin malzemeleriyle hemen hemen ayrı.

MALZEMELER
-1 su bardağı şeker
-3 yumurta
-1 su bardağı süt
-1/2 su bardağı sıvı yağ
-3 su bardağı un
-1 paket kabartma tozu
-1 paket vanilya
-yarım su bardağı ceviz içi
-1 portakal kabuğu rendesi
-yarım limon suyu(yumurta kokusunu alması için)

YAPILIŞI
Şeker ve yumurtalar çırpılır.Süt, sıvıyağ ve limon suyu eklenir ve çırpılmaya devam edilir.Sonra kabartma tozu ve vanilyayla birlikte un eklenir,çırpılır.En son portakal kabuğu rendesi eklenir.Yağlanan kek kalıbına ceviz içleri serpilir ve hamur konur.175 C'de pişirilir.

1 yorum:

berna dedi ki...

aaaaaaaaa ne kadar da güzel bir kekmiş bu ya...valla ellerime sağlık..e gamzeciğim senin kadar olamasam da idare ederiz artık..vaktim olsa yamağın olurdum senin:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails