gatuci lezzetleri

Share |

31 Mayıs 2010 Pazartesi

YUMURTALI EKMEK

Hani anne tarifleri vardır ya çok lezzetlidir.Basittir, ama ne yaparsanız, ne edersiniz aynı tadı tutturamazsınız.Bazen de unutursunuz tatlarını uzun süredir denemediğiniz için.İşte ben de annemin bize kahvaltıda yaptığı yumurtalı ekmeğin tadını unutmuştum.Ta ki bir arkadaşım da görüp "A,annem de bize bundan yapardı." deyip bundan böyle ben de çocuklara yumurtalı ekmek yapacağım kararını verinceye dek.Şimdi yapıyorum sık sık;ama aynı lezzeti yakalayabiliyor muyum işte ondan emin değilim....

MALZEMELER
3 yumurta
dilimlenmiş ekmekler
tuz ve kızartmak için sıvı yağ

YAPILIŞI
Yumurtaları kırıp tuzla karıştırarak çırpın.Ekmek dilimlerini(ben sandviç ekmeği kullandım) bu yumurtalı karışıma arkalı önlü bulayıp kızgın yağda kızartın.Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails