gatuci lezzetleri

Share |

29 Aralık 2012 Cumartesi

TAHİNLİ KURABİYE & YENİ YIL

Bir yılı daha geride bırakıyoruz.Yeni yılda  herkese barış, dostluk, sağlık ve bol şans diliyorum. Umarım gönlünüzce geçireceğiniz bir yıl olur 2013. Ve yeni yıla bir kurabiye tarifiyle girmek istedim. Blogda bir tahinli kurabiye tarifi daha var. Ben şimdi yazacağım kurabiyeyi daha sık yapıyorum; ama sitede bu tarifin olmadığını ancak iki yıl sonra fark ediyorum. Neyse "geç oldu, temiz oldu" deyip kendimizi avutarak tarife geçelim.


1 su bardağı pudra şekeri
1 su bardağı zeytinyağı
1 su bardağı ufalanmış ceviz
1 su bardağı tahin
aldığı kadar un

Un ve ceviz hariç bütün malzemeler karıştırılır. Un azar azar ilave edilerek yumuşak bir hamur elde edilir. Son aşamada ceviz eklenir. Hamurdan küçük bezeler alınıp yuvarlanır,yağlı kağıt serili tepsiye dizilir. 180 dereceye ayarlı fırında 25 dakika pişirilir. Kurabiyeler soğuduktan sonra alınmalıdır, aksi takdirde dağılabilir.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails